Αυτοί είναι οι 5 υποψήφιοι της Δύναμης Ζωής,στο πλευρό της Ρένας Δούρου,στους Δήμους Ωρωπού και Διονύσου!



ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

-Γεννήθηκε και διαμένει μόνιμα στα Νέα Παλάτια Ωρωπού Αττικής.

-Σπούδασε Οικονομικά- Διοίκηση  Επιχειρήσεων, στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών  Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) νυν Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
-Εργάσθηκε  σαν  στέλεχος σε επιχειρήσεις και  από το 1993 διατηρεί Λογιστικό-Φοροτεχνικό Γραφείο στον Ωρωπό.
-Από τα  νεανικά  χρόνια, δραστηριοποιήθηκε  στο αριστερό κίνημα, πρώτα στο φοιτητικό και μετά στην Αττική ,πρώτα σαν μέλος και στέλεχος του ΚΚΕ και μετά του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ  από την ίδρυση του.
-Διετέλεσε(2003-2004) βουλευτής της περιφέρειας Αττικής του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.
-Υποψήφια βουλευτής του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ το 2000 και του ΣΥΡΙΖΑ το 2004 , 2007 και 2009.
-Ασχολήθηκε με την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση   -Εκλέχτηκε κοινοτική σύμβουλος στα Νέα Παλάτια Ωρωπού, ως επικεφαλής συνδυασμού δημοκρατικής συνεργασίας.
  -Εκλέχτηκε Νομαρχιακή σύμβουλος Ανατολ. Αττικής (2007-2010) επικεφαλής  της  Νομαρχ. Παράταξης  «ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΝΑΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ» , αγωνιζόμενη από τη θέση αυτή για να λυθούν τα σοβαρά προβλήματα της Ανατολικής Αττικής, ( την καταστροφή από τη ρύπανση του Ασωπού και του υδροφόρου ορίζοντα, την εγκατάσταση των ΧΥΤΑ στο Γραμματικό και την Κερατέα, το ξεπούλημα των ακτών (Λαγονήσι),την κατασκευή του θαλάσσιου αιολικού πάρκου στη Ν.Μάκρη,  την προστασία του Υμηττού, τις επιπτώσεις από τη λειτουργία του αεροδρομίου , την εγκατάσταση των τεράστιων εμπορικών κέντρων (Καμπας κ.α),την εγκατάσταση της Τεχνόπολις στην Πάρνηθα ,την οικολογική καταστροφή της Βορειανατολικής Αττικής κ.ά. )
-Πρωτοστάτησε στη δημιουργία της «Συντονιστικής επιτροπής κατοίκων & φορέων  Β.Α.Αττικής ενάντια στα διόδια»  και  στη συγκρότηση του Πανελλαδικού Συντονιστικού, για την κατάργηση των διοδίων και κατά του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας
και των εθνικών μας δρόμων.
-Συμμετέχει  σε επιτροπές και κινήσεις (Επιτροπή Αγώνα Ωρωπού για τον Ασωπό, Δίκτυο προστασίας Σαρωνικού, Διαδημοτική επιτροπή για τη διάσωση του Υμηττού, Δίκτυο προστασίας Πάρνηθας, Παναττικό Δίκτυο, Επιτροπή κατοίκων Ωρωπού ενάντια στα χαράτσια κ.α)
-Το 2010 εκλέχτηκε Δημοτική Σύμβουλος στον καλλικρατικό Δήμο Ωρωπού,επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ενεργοί πολίτες .. η άλλη πρόταση

ΣΤΡΑΤΗΣ ΛΟΥΠΑΤΑΤΖΗΣ



   Στα 47 χρόνια της ζωής μου, λίγες ήταν οι φορές που «κάθησα φρόνιμος». Σπούδασα φυσιοθεραπευτής, αλλά ποτέ δεν εξάσκησα αυτό το επάγγελμα. Σήμερα είμαι πωλητής σε εταιρία ιατρικών ειδών. Ετσι λοιπόν, όσοι βλέπετε στο βιογραφικό μου στο facebook ότι σπούδασα φυσιοθεραπευτής,  μην ξεγελαστείτε. Μη με ρωτήσετε τι να κάνετε αν σας πονάει ο αυχαίνας ή μουδιάζει ο καρπός σας. Πιο πιθανό είναι να σας ... πουλήσω νάρθηκα για αστράγαλους, παρά να σας συμβουλέψω σωστά.
Οι συμβουλές δεν είναι το φόρτε μου. Οσο θυμάμαι τον εαυτό μου υπήρξα άνθρωπος της δράσης και της συμμετοχής. Πιστεύω στο συλλογικό αγώνα, πιστεύω στη δύναμη των πολλών και όχι στις χαρισματικές ικανότητες των λίγων.
Στα 47 χρόνια της ζωής μου, στη συμμετοχή μου στα κινήματα και την πολιτική δράση, γνώρισα πολλούς αξιόλογους ανθρώπους, συντρόφους με τους οποίους είχαμε και έχουμε κοινά οράματα, κοινή διαδρομή, κοινούς αγώνες.
Σ αυτούς απευθύνομαι σήμερα, αυτούς θέλω να εκφράσω. Τους συντρόφους και συναγωνιστές που συναντηθήκαμε μαζί στην επιτροπή αγώνα ενάντια στη μόλυνση του Ασωπού, σ'αυτούς που αγωνίστηκαν ενάντια στο εργοστάσιο καύσης σκουπιδιών στον Αυλώνα, σ αυτούς  που αγωνίστηκαν ενάντια στα χαράτσια στο Δήμο Ωρωπού, στους φορείς και κατοίκους της Βορειοανατολικής Αττικής που μαζί δώσαμε τον αγώνα ενάντια στα διόδια, σ αυτούς που μαζί στήσαμε την ομάδα αλληλεγγύης του Ωρωπού, σ αυτούς που ξέρουν να αγωνίζονται και να διεκδικούν το δίκαιο και τη Ζωή τους χωρίς φόβο απέναντι στην ολοένα εντεινόμενη κρατική καταστολή . Σ αυτούς που ξέρουν πως καμιά υπερψήφιση υποψήφιου δεν θα τους λύσει από μόνη της τα προβλήματα. Πως ο αγώνας είναι καθημερινή ανάγκη, είναι τρόπος ζωής. Αλλά και σε κάθε νέο άνθρωπο που καταλαβαίνει πως έφτασε η ώρα να ξεσηκωθεί και με τη Δύναμή του, να διεκδικήσει τη Ζωή που καθημερινά κάποιοι προσπαθούν να του στερήσουν, να τον αφήσουν αμόρφωτο, άνεργο και αβοήθητο σ έναν αφιλόξενο τόπο που ή θα τον σπρώχνει στη μετανάστευση ή θα τον καθιστά βορά στους μηχανισμούς του κέρδους και της εξαθλίωσης.  Στα 47 χρόνια της ζωής μου έκρινα πως μπορώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι και με τη Δύναμη τη δική σας, να συμβάλω ώστε να γίνουν πράξη κάποια από τα ώριμα και δίκαια αιτήματά μας. Για όλα τα υπόλοιπα που θα μείνουν ανεκπλήρωτα, που θα συναντήσουν αντιστάσεις πέρα κι έξω απ τις αρμοδιότητες της περιφέρειας, υπόσχομαι πως το μόνο γραφείο που θα με βλέπει, θα είναι αυτό της δουλειάς μου. Εξω, στους δρόμους, στα δικαστήρια και όπου αλλού χρειάζεται, ο αγώνας θα συνεχίζεται καθημερινά. Εκεί που σας ξέρω και με ξέρετε.

Σας καλώ να δώσουμε Δύναμη στη Ζωή μας. Δύναμη στους αγώνες μας!  Στις 18 του Μάη με τη Δύναμη Ζωής και τη Ρένα Δούρου!


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Στρατής Λουπάτατζης γεννήθηκε στον Πειραιά το 1967 και κατοικεί στον Ωρωπό από το 2000 από όπου κατάγεται. Εργάζεται στην Αθήνα και είναι παντρεμένος, πατέρας δύο παιδιών.
Σπούδασε Φυσιοθεραπευτής και εργάζεται εδώ και 25 χρόνια στο χώρο των προμηθειών υγιειονομικού υλικού. Έχει εργαστεί ως Διευθυντής Πωλήσεων στην πολυεθνική Johnson & Johnson ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως Διευθυντής σε μια Ελληνική εταιρεία ιατρικών ειδών.
Εντάχθηκε, ως μαθητής, στη ΚΝΕ.
Είναι μέλος του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ από την ίδρυσή του και στη συνέχεια μέλος του ΣΥΡΙΖΑ μέχρι σήμερα.
Το 2008, μαζί με άλλους συντρόφους, βοήθησε στη δημιουργία της Τοπικής Οργάνωσης του ΣΥΝ στον Ωρωπό, όπου εκλέχθηκε και παρέμεινε γραμματέας έως το Συνέδριο του 2010.
Εκλέγεται στη Νομαρχιακή Επιτροπή Ανατολικής Αττικής και συμμετέχει στη Γραμματεία της Νομαρχιακής Επιτροπής μέχρι το καλοκαίρι του 2012 όπου για λόγους υγείας, απομακρύνεται προσωρινά.
Από το Νοέμβριο του 2013 είναι Συντονιστής στην ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Ωρωπού.
- Ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Αγώνα ενάντια στη μόλυνση του Ασωπού.
- Ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Ενάντια στα Χαράτσια στο Δήμο Ωρωπού.
- Ιδρυτικό μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων Β/Α Αττικής ενάντια στα Διόδια.
- Μέλος της Γραμματείας της Πανελλαδικής Επιτροπής ενάντια στα Διόδια.
- Μέλος της Ομάδας Αλληλεγγύης Δ.Ωρωπού (ανταλλακτικό-χαριστικό παζάρι, συλλογή τροφίμων και στήριξη αδύνατων οικογενειών).
Εξαιτίας της κινηματικής του δράσης, στο πλαίσιο της κρατικής προσπάθειας καταστολής, είναι ποινικά και αστικά διωκόμενος μαζί με άλλους συντρόφους
Ενεργή συμμετοχή στη δημιουργία, το Σεπτέμβριο του 2010, της αυτοδιοικητικής παράταξης στο Δήμο Ωρωπού "Ενεργοί πολίτες....η άλλη πρόταση" με κεντρικό κορμό συντρόφους από την κομματική οργάνωση του ΣΥΝ και από τα κινήματα. Στις εκλογές που ακολούθησαν το Νοέμβρη, η παράταξη έλαβε 1 έδρα.
Συντονιστής της Δημοτικής Κίνησης στον Ωρωπό "Συνεργασία Πολιτών για Δημοκρατική Μαχητική Αυτοδιοίκηση" από το Μάιο του 2013 έως και τον Ιανουάριο 2014 όπου και εκλέχθηκε με αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες ο επικεφαλής.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ


 Αγαπητοί σύντροφοι και φίλοι

Πολλοί από σας με γνωρίζετε από μικρό παιδί. Ξέρετε πως από τα χρόνια της εφηβείας μου, οργανώθηκα στην Τ.Ο ΠΑΣΟΚ ΩΡΩΠΟΥ, στις τάξεις της οποίας συμμετείχα ανελλιπώς, με συνεχή και έντονη δράση, κατέχοντας υψηλές και καίριες θέσεις, μέχρι την ημέρα αποχώρησης από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ του ιστορικού ηγέτη και ιδρυτή του Ανδρέα Παπανδρέου.

Ξέρετε πως αποτελώ, ένα από τα παλιότερα και ιστορικότερα στελέχη του παλιού ΠΑΣΟΚ στον Ωρωπό.

Σήμερα με την κίνηση και την απόφασή μου να στηρίξω και να υποστηρίξω τη Ρένα Δούρου και τη Δύναμη Ζωής, επιθυμώ να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τους παλιούς καλούς μου συντρόφους-που κάποιοι από αυτούς ακόμα και σήμερα, διατηρούν επιφυλάξεις και προκαταλήψεις του παλιού όμορφου παρελθόντος-!

Ένα μήνυμα που έχει να κάνει με την στιγμή που διανύουμε και τα όσα ιστορικά γεγονότα καθημερινά διαδραματίζονται, εις βάρος της πατρίδας μας, του λαού της και των κατακτήσεών του.

Σύντροφοι και φίλοι,

Δεν υπάρχει πια η πολυτέλεια των δισταγμών και των ερωτηματικών.

Κάθε μέρα που χάνεται είναι οδυνηρή και οδηγεί την Ελλάδα μας σε ατραπούς και μονοπάτια, επικίνδυνα και καταστροφικά.

Η Προοπτική της Αλλαγής και της επανάκτησης των λαϊκών κατακτήσεων, μέσα από τις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ φαντάζει και είναι η μόνη Εφικτή, Δημοκρατική, Ρεαλιστική λύση για το λαό μας.

Η Περιφέρεια Αττικής πνεύμονας και κεντρικός άξονας της Ελληνικής Επικράτειας, αποτελεί το κυριότερο και πρωταρχικό γρανάζι αυτής της απαραίτητης Αλλαγής.

Το πέρασμα της Περιφέρειας Αττικής σε χέρια, νέα, άθικτα, ξεκάθαρα, δημοκρατικά, αγωνιστικά είναι η μοναδική μας επιλογή.

Αυτές οι δυνάμεις έχουν σήμερα τον οδηγό και τον πρωτοστάτη τους.

Η Ρένα Δούρου και η Δύναμη Ζωής, είναι η δύναμη που καλείται να φέρει και θα φέρει, την Ανοιξη στην Περιφέρεια Αττικής.

Συντάσσομαι στο πλευρό της Ρένας Δούρου και σας καλώ να στηρίξετε και να υποστηρίξετε αυτή την  προσπάθεια.

Με αγώνα και συμμετοχή από όλους τους Ενεργούς, Συνειδητοποιημένους ,Δημοκρατικούς Πολίτες αυτού του τόπου, μπορεί και θα έρθει η ΝΙΚΗ και η ΑΛΛΑΓΗ για την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Νοιώθω περήφανος και συγκινημένος, που σε αυτές τις ιστορικές στιγμές, μου δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχω , με τις μικρές μου δυνάμεις, σε αυτό το εκπληκτικό άλμα προς τα μπρος, σε αυτή την Αλλαγή πορείας και νοοτροπίας, σε αυτή την καθοριστική και αναγκαία αποκατάσταση της Δημοκρατικής νομιμότητας και της Λαϊκής κυριαρχίας.

  Νοιώθω περήφανος, που θα μπορώ αύριο να πω στα παιδιά μου: Ναι ήμουν και εγώ εκεί!



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 Γεννήθηκα στις 13 Απρίλη του 1963 στην Απείρανθο της Νάξου.

Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Μπαλιούση, από την ?νοιξη Αττικής και έχω δύο παιδιά, την Ευαγγελία 10 χρονών και τον Αντώνη 7 χρονών.
Από το 1970 κατοικώ μόνιμα στα Νέα Παλάτια Ωρωπού. Είμαι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Από το 1981(σε ηλικία 17 ετών),οργανώθηκα στην Τ.Ο ΠΑ.ΣΟ.Κ Ωρωπού, της οποίας διατέλεσα για πολλά χρόνια μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής και Α Γραμματέας.
Αποχώρησα από την κομματική δράση, το 1995 αμέσως μετά την αποχώρηση του Ανδρέα Παπανδρέου και την ανάληψη της εξουσίας από τον Κωνσταντίνο Σημίτη.
Ήμουν υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο ΑΤΤΙΚΗ ΓΗ-ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του καθηγητή Παπανίκα το 1994.
Ήμουν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ωρωπίων το 2006.
Στις Εκλογές του 2010 εκλέχθηκα Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Νέων Παλατίων και ανέλαβα και την θέση του Προέδρου Της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Ωρωπού(την οποία κατέχω και σήμερα).
Παράλληλα είμαι Πρόεδρος της Ποδοσφαιρικής ομάδας ΠΑΣ Ωρωπός.
Επαγγελματικά δραστηριοποιούμαι εδώ και πολλά χρόνια στο χώρο του camping , συνεργαζόμενος με τις δύο μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου(ΔΗΜΚΑ και UNIGREEN),και έχω  το e-shop camping24.gr.
Έχω επίσης ένα ειδησεογραφικό site το enimerosi360.gr (με πανελλήνια αναγνωσιμότητα) και το blog,  oroposavrio.blogspot.com.

  ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ



  ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

    Γεννήθηκα στον Ωρωπό, αποφοίτησα από το λύκειο Αυλώνα, σπούδασα πολιτικές επιστήμες (είμαι τελειόφοιτος και νομικής), εργάστηκα στην ΕΡΤ και διατέλεσα τρείς τετραετίες, από το 1991 έως το 2002, δήμαρχος Αγ. Στεφάνου.

    Με αυτή μου την ιδιότητα εκλέχτηκα στο Δ.Σ. της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής και μετά το τέλος της θητείας μου στο ΔΣ των «εν ενεργεία και διατελεσάντων δημάρχων Αττικής»

    Από αυτή τη διαδρομή, την κριτική για το ήθος μου, για τις όποιες επιτυχίες και τα όποια λάθη, τα έχω εναποθέσει στην ασφαλή κρίση των συμπολιτών μου.

    Θέλω πάντως να πιστεύω ότι η διεύρυνση και η εμπειρία αυτής της διαδρομής  είναι εφόδιο και πολύτιμος σύμβουλος στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ανατ. Αττική

     Φίλε και φίλη

    Έχω επίγνωση των δυσκολιών που περνούν οι συμπολίτες μας και οι θεσμοί. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να μειωθούν.

    Συμπολίτες,

  Από αυτή την υπόσχεση παίρνω τη δύναμη και το θάρρος να  ζητήσω την υποστήριξή σας.

 ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗ ΡΕΝΑ ΔΟΥΡΟΥ

  -Γιατί δεν θέλω να επιβραβεύσω αλλά να αποδοκιμάσω όσους με την πολιτική τους μας έφεραν ως εδώ.

  -Γιατί δεν επιτρέπω η απογοήτευση - από αυτούς που κάποτε υποστήριξα - να με καταστήσει αδρανή, αδιάφορο και παθητικό.

  -Γιατί, σε αυτό το χώρο της αριστεράς, θέλω να επιστρέψω μέρος της εμπιστοσύνης και της υποστήριξης που μου παρείχε και στα 12 χρόνια της δημαρχιακής μου θητείας.

  -Γιατί, ως δήμαρχος, την διεύρυνση την υπηρέτησα και δεν την φοβήθηκα.

  -Γιατί η συμμετοχή μου δεν προσβάλλει αφού από τη μακρόχρονη διαδρομή μου στα κοινά τίποτα δεν έχω να κρύψω και να φοβηθώ.

  -Γιατί η εμπειρία μου στην αυτοδιοίκηση μπορεί να είναι χρήσιμη και ωφέλιμη στα μεγάλα προβλήματα της Ανατολικής Αττικής.

 -Γιατί έχω μάθει να προσπαθώ.

 -Γιατί σε αυτή την προσπάθεια εμπιστεύομαι τη Ρένα Δούρου.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ



  Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Συμμετέχω στις εκλογές του Μαΐου με την παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ και επικεφαλής την κα Ρένα Δούρου.
Θέτω υποψηφιότητα ως Περιφερειακός Σύμβουλος (συνεργαζόμενος) για την Περιφέρεια Ανατολικής Αττικής.
Ύστερα από τρεις (3) δημιουργικές θητείες (1999-2010) στο τιμόνι της Aνοιξης (δύο ως κοινοτάρχης και μία ως Δήμαρχος), η υποψηφιότητά μου αυτή έχει ως βασικό στόχο να αγωνιστώ μαζί με τον κάθε Δημότη για:
- την εντιμότητα στην πολιτική
- τη διαφάνεια και τη συμμετοχή
- το δικαίωμα στην εργασία για τον κάθε άνθρωπο
- τη λύση των χρονιζόντων πολεοδομικών προβλημάτων στην Περιφέρεια Αττικής
Τα τελευταία 12 χρόνια η Aνοιξη άλλαξε σημαντικά με την υλοποίηση βασικών έργων:
- υποδομών
- περιβάλλοντος
- παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού
- κοινωνικής πρόνοιας
Από το Γ’ Κ.Π.Σ. και από το ΕΣΠΑ (Δ’ Κ.Π.Σ.), διεκδικήσαμε και ενταχθήκαμε σε έντεκα (11) συνολικά έργα, προϋπολογισμού δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία, τα περισσότερα υλοποιήθηκαν και κάποια άλλα βρίσκονται σε φάση ολοκλήρωσης.
Συνεχίζοντας με τις ίδιες αρχές πήρα την πρωτοβουλία της δημιουργίας δημοτικής ομάδας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του Καλλικρατικού πλέον Δήμου Διονύσου. Δυστυχώς παρεισέφρησαν άτομα που δεν πίστευαν σε αυτές τις αρχές και αξίες και ύστερα από θητεία 1,5 χρόνου στη θέση του προέδρου του Δ.Σ., δε δίστασα, όταν κατά κοινή διαπίστωση καταπατήθηκαν αυτές οι αρχές μου, να παραιτηθώ και να ανεξαρτητοποιηθώ καταγγέλλοντας τα τεκταινόμενα.

Σ’ αυτήν την πολυετή πορεία, καλλιεργήθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης, στη βάση κοινών αρχών και αξιών, όπως: Η διαφάνεια, η ειλικρίνεια, η εντιμότητα και η προσφορά. Επίσης σμιλεύθηκαν συλλογικά ικανότητες όπως: Η επιμονή στους στόχους, η υπομονή στις αντιξοότητες, ο εντοπισμός και η αντιμετώπιση λαθών και αδυναμιών κλπ.

Με εφόδιο τις παραπάνω αρχές και την πολυετή εμπειρία μου στη διαχείριση των κοινών και στη διεκδίκηση μελετών και έργων για την περιοχή μου, συστρατεύθηκα στην παράταξη ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ και επιθυμώ να συνεισφέρω για την επόμενη πενταετία, μεταλαμπαδεύοντας τις γνώσεις και την εμπειρία μου, σε νέους ανθρώπους, ν’ ακούσω και να μάθω απ’ αυτούς νέες ιδέες και να συμβάλλουμε όλοι μαζί στην επίλυση των χρονιζόντων προβλημάτων στην Περιφέρεια Αττικής.

Για το σκοπό αυτό ζητώ από τους συντοπίτες μου της Αντιπεριφέρειας Ανατολικής Αττικής να με εμπιστευθούν δίνοντάς μου το σταυρό προτίμησης τους στο ψηφοδέλτιο ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ, με επικεφαλής την κα Ρένα Δούρου.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αρχιτέκτονας
Πρώην Δήμαρχος Ανοιξης